حقوق جزا
نوشته شده توسط : base

وکیل کیفری در مشهد

مجله حقوق جزا 
تجزیه و تحلیل دقیق قوانین کیفری و مجازات
درباره مجله
مجله حقوق جزا شامل مقالات عمیق و بررسی مسائل جنایی در تمام حوزه های قضایی استرالیا است. مسائل اصلاح قانون ، نظرات در مورد پرونده های جنایی دیوان عالی و ایالت ، نظرات در مورد قوانین مربوطه ، تجزیه و تحلیل پرونده های جنایی اخیر ، بررسی کتاب ها و گزارشات مربوط به تحولات حقوق کیفری در استرالیا و خارج از کشور مورد توجه قرار گرفته است.
هیئت تحریریه برجسته توسط Hon Michael Kirby AC CMG رهبری می شود و شامل اعضای قوه قضائیه ، مدیر دادستانی عمومی مشترک المنافع و دانشگاهیان برجسته است.
موضوعات موضوعی ویژه ای که به طور منظم در مجله حقوق جزا به چاپ می رسند ، موضوعات مهمی مانند قانون مجازات را ارائه می دهند. مجله حقوق جزا که یک ابزار تحقیق با کیفیت است ، تفسیری را که مورد بررسی و دقت قرار گرفته است ، مرتبط ، جاری و با کیفیت بالا ارائه می دهد.
ویراستاران عمومی
استفان اودگرز SC یک وکیل مدافع سیدنی است که در زمینه حقوق جزا تخصص دارد. او نویسنده انتشارات بسیار موفق و مورد توجه تامسون رویترز Uniform Evidence Law است که هم به صورت کتاب و هم به عنوان خدمات اشتراک کاغذی و آنلاین در دسترس است.
پروفسور میرکو باگاریچ استاد حقوق دانشکده حقوق دانشگاه سوینبرن و نویسنده و مفسر مشهور حقوق جزا ، مجازات ، مجازات ، شواهد و حقوق بین الملل است. او ویراستار عنوان "اصول حقوق جزا" برای قوانین استرالیا است.
هیئت تحریریه

 





:: برچسب‌ها: وکیل کیفری در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: